Rabu, 18 Jun 2014

mama + adik + maskot

hai u olls.. Assalamualaikum..salam sejahtera dan salam 1 malaysia.. hehhe..
hri ni wordless sgt ye..ace ce ce..kononnya wordless la..padahal ada banyak nk bercerita.. sebelum tu jom tgok gambar..



haa ni gambar mama + adik + maskot di Karnival Jom Heboh kat Putrajaya ri tu.. dapat gak bergambar ngan boboiboy.. hihi.. time ni kan..gigih kata ko..g jom heboh naik moto je..kononnya sb tak nak jem..xnk susah parking.. dah la g pagi kan..pg kul 10 kul 11 tu kan panas..ksian anak aku berpanas..huhu..sebelm ni ,kita naik kete, klo jumpe makayah yg bwak moto bawak anak kecik, kita rasa kesian kan.. mesti time ni pun org jumpe aku akan cakp mende yang sama jugak..huhu..xpe la.. jom heboh punya pasal..





haaa.. time ni plak kat one utama, KL.. masa ni ada event seseme street kat ruang tengah one utama ni.. tengah2 duk pusing pusing dalam tu ternampak la maskot besar ni..aku tak tahu namanya tp dalam citer seseme street tu, terus aku ajak laki aku bergambo ngn mendealah ni..tp laki aku takde la plak nk bergambar jgk.. bini dia je yg terlebih eksaited.. tu yg sebelah tu, anak buah aku.. orang jogja..hurmm sbut jogja rasa mcm rindu nk kesana lg.. best oo kt sana..shopping mcm orang kaya..hahhahaa..main puluh ribu, ratus ribu..tkut aku dengar..jutawan oo..kat indon je la leh rasa jd jutawan..klo kat malaysia.. tunggu tua dlu la..tu pun belum tentu tua nnti jd jutawan.. mcm mustahil je.. yg si kecik tu plak cucu aku..amsyar..putera alza Amasyar Ramadhan.. lawa namanye kan..






ni plak gambar time g malam magic of nite..bkan main lg amik gmbr ngn upin ipin..eh upin ke ipin ni ek.. ntah la labu..hehe..dah sah sah dibaju tu ada hruf u kan..haruslah ni upin mama oii.

tp kan..cer ko tgok gambar anak aku vs gambar mak dia tu..aku rasa mak dia yg telebih eksaited kot..hahaa..anak biasa2 je aku tgok..
xpela nak, dlu mama mane la ada peluang nk amik gambau ngn maskot maskot ni.. bile dah besar je bru berpeluang.. ngeh ngeh..

Tiada ulasan: