Jumaat, 4 Julai 2014

Jatuh Hati Buat Kali Pertama Berjumpa !!!!


aku terjatuh cinta!!!

oppss..

oppss..

nnti dulu jangan buat andaian macam-macam lagi ye..

meh sini nak cerita.. kali ni mmg aku jatuh cinta.. sebelum ni duk usya- usya dari jauh je..tp tup tup jumpe terus jatuh cinta.. jatuh cinta tahap teringat-ingat beb..

betul..tak tipu..


hurmm jatuh cinta ngan sape lak la tu kan..

ni haa aku jatuh cinta ngn mendealah ni




taraa... ni la dia MAJRAHA MULTI FUNCTION LOTION.. betul2 buat aku jatuh cinta wa cakap lu..

dah ko ni kenapa farah..meroyan ke hape??
hehe..tak de la ..meh nk citer..sbnarnya losyen ni dah lama aku tgok dlam fb..kwn aku yg jual.. selama ni duk tgok je dlm fb tu..losyen ni bgus la.. wangi la.. ri jumaat lepas aku try la order.. dapat dapat terus try kt tangan..

peerhhgg.. memang wangi..

tahan lama plak tu..

baca ni...

MAJRAHA MaxWhite yang semakin mendapat tempat di hati wanita Malaysia. Revolusi terbaru dunia kecantikan wanita Malaysia. Cerah, gebu , mulus DENGAN CARA SELAMAT !

Pakar losyen pelembap & pencerah dengan SPF-10 iaitu MAJRAHA MaxWhite dengan kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM/NOT 130704783K) semakin mendapat perhatian dan sambutan yang berpuas hati. Pati pekat dan pada sapuan pertama kita dapat melihat perbezaan sebelumnya.

Direka untuk wanita-wanita di alam pekerjaan yang semestinya inginkan gaya menawan. Ianya wangi malah kulit tangan tidak lagi nampak berminyak. Sesuai disapu sebelum masuk office, sewaktu presentation, orang sebelah juga selesa bila kita tidak lagi berbau peluh.

Majraha Maxwhite Cream dirumus khas 100% herba yang diperkaya dengan bahan pencerah untuk menjadikan kulit cerah berseri, memutih dan mengharumkan kulit serta merta.
Perbezaan ketara dapat dilihat walaupun sapuan kali pertama.


KELEBIHAN MAJRAHA MAXWHITE:

★ Memutihkan
★ Mencerahkan
★ Membantu memudarkan tompok hitam di celah peha, ketiak, pergelangan, bekas jerawat
★ Melembabkan
★ Mengurangkan kedutan dan garisan halus
★ Menganjalkan
★ Melicinkan
★ Melembut
★ Menyerikan
★ Membantu melicinkan kerekahan tumit


KANDUNGAN:

- 100% natural herbal
- Pearl
- Collagen
- Yam Bean
- Jojoba
- Sun block protection
- Vitamin A,C,E


jom pakat pakat try jgk..aku dah jatuh cinta ngn losyen ni..anda bile lg nk try..


berazam berkobar2 nk kelihatan menawan ni pagi syawal...

hihi

:)

Tiada ulasan: